2011. április 5., kedd

Előzmények

A 2010/2011-es tanév tavaszi félévét Passauban fogom tölteni Erasmus ösztöndíjjal.  Tavaly decemberben jelentkeztem a programra, Bécs és Passau (valamint angol nyelvterületen Dánia) közül lehetett választani, én végül  -leginkább az ismeretlensége miatt - Passau mellett döntöttem. 
A jelentkezésem során ki kellett töltenem egy magyar, valamint német nyelvű jelentkezési lapot, írnom kellett egy motivációs levelet, illetve önéletrajzot két nyelven. Ezután kaptam a kinti egyetemtől egy emailt, ami általános információkat tartalmazott a tanév, a vizsgaidőszak, valamint az orientációs hét időpontjáról, valamint elküldték a kollégiumi jelentkezési lapot, illetve ekkor igényelhettem diáksegítőt is.  
Január végén megkaptam a visszaigazolást arról, hogy kapok szobát, valamint ekkor kellett befizetni az első hónap díját és a kaukciót, illetve felajánlottak egy olyan lehetőséget, hogyha 2héten belül befizetem az 5hónapi kollégiumi díjat a kaukcióval, akkor kapok 50euró kedvezményt. Mivel ekkor érkezett meg a Pázmánytól az ösztöndíjam, ezért éltem ezzel a lehetőséggel.
Márciusban elküldték az orientációs hét részletes programját, a kiérkezés utáni teendők listáját, ekkora készült el a felvehető kurzusok listája, valamint megtudtam a diáksegítőm nevét is, akivel felvettem a kapcsolatot. 
Most pedig már csak 8 nap és indulás! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése