2011. április 26., kedd

Kedd

Tegnap megérkezett Józsi szomszédja, egy francia fiú, aki már az előző félévet is itt töltötte. Aranyos volt, adott mindannyiunknak csokitojást :) Ezzel még nem ért véget a húsvéti hangulat, meg is lettem locsolva Józsi által... hát itt ennyi volt a húsvét :)
Ma 10től szervezett az AEGEE egy reggelit, sok mindennel készültek: perec, zsömle, lekvárok, joghurtok, gyümölcslevek, kávé, tea stb. Mi 2francia és egy olasz lánnyal, illetve egy finn sráccal kerültünk egy asztalhoz, igy ma ismét sikerült új embereket megismerni :) A reggeli kb. 1 óráig tartott, utána elmentünk a Stud.IP Infostandra, ahol  a tanulmányi rendszerrel kapcsolatos kérdéseket lehetett feltenni.
Estére BL-nézést terveztünk egy ir pubban, viszont kiderült, hogy ma van az új német diákoknak egy pubcrawl, amire mi is mehetünk, igy valószinűleg ez lesz a program. Rengeteg német diákkal ismerkedni...azt hiszem ennél jobb mód a nyelv gyakorlására nincs :)
Most már kezdem átlátni a szintemen lakókat: eddig 3német lánnyal ismerkedtem meg, rajtuk kivül van még a thaiföldi szomszédom (aki már előző félévben is itt volt), illetve 3 új német diák. Tehát, csak én vagyok új külföldi diák.......:)
Az eddigi jó időnek ma már nyoma sincs, be van borulva és elég hideg is van, de -el ne szóljam-, legalább nem esik. 
Most ebéd, aztán az esti indulásig igyekszem tovább tanulgatni az előadásomat, bár szerencsére már egész jól megy.
Majd elfelejtettem.... a gépemen már beállitottam a visszaszámlálót május 27re: akkor jönnek látogatóba a szüleim, Andris és remélhetőleg Andi is. Már csak kb 30 nap és 23 óra...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése