2011. május 29., vasárnap

Családi hétvége:)

Péntek reggel 7kor Andris hivására keltem, akkor értek át Németországba és negyed óra múlva meg is érkeztek a kolihoz. Egy percig nem éreztem magam álmosnak, annyira lelkes voltam, hogy láthatom őket, hiszen április közepe óta nem találkoztunk...
Az idővel nem volt szerencsénk, bár egész múlt héten 25 fok volt Passauban, pénteken már csak kb 15 fok volt és egész nap szakadt az eső. Kicsit csalódott voltam, mivel amióta itt vagyok nem volt még olyan, hogy egész nap esett volna. Mint minden város, Passau is egészen másmilyen napsütésben, tele van turistával, az éttermek és árusok ki vannak pakolva és a hangulat is egész más.
Szombatra valamivel jobb idő lett, de igy is elég sokat esett. Körbejártuk a várost, megnéztük a három folyó találkozását, valamint a központban éppen a hétvégén megrendezett "Afrika fesztivált". Rengeteg árus volt, élő zene, de nekik se volt szerencséjük az idővel, jó időben biztosan többen lettek volna.
Este nem hagyhattuk ki a BL-döntőt sem, de mivel a városban csak nagyon kevés helyen van tv, vagy kivetitő és ezek a kocsmák mind tele voltak, igy a szüleim szállásán néztük a meccset chipsszel, leberkäsevel és sörrel :)


Mára már jó idő lett és délelőtt szerencsére még volt pár óránk napsütésben is megnézni a várost. Sétálgattunk még a Duna-parton, fagyiztunk a belvárosban és azt hiszem megtaláltam a kedven utcámat is Passauban :)

Nagyon-nagyon jó volt ez a hétvége, iszonyú jó érzés volt újra látni őket és velük tölteni ezt a 3napot. Most pedig inditom a következő visszaszámlálót a gépemen a VOLT fesztiválig... Sopron, 30 nap és jövök!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése