2011. június 15., szerda

Regensburg

Tegnap reggel Maiszával, Józsival és Ágival Nürnberge indultunk, ismét a bayern tickettel. A vonaton azonban a kalauz közölte velünk, hogy a jegyünk nem érvényes erre a vonatra (a bayern tickettel ugyanis ICE vonatokkal nem lehet utazni), így a következő megállónál le kell szállnunk, majd Regensburgban ismét át kell szállnunk ahhoz, hogy eljussunk Nürnbergbe. Nagyon rendes volt egyébként a kalauz, bár meg is büntethetett volna, még azt is megnézte nekünk, hogy hány percet kell majd várnunk az átszállásnál, illetve melyik vágányról indul a vonatunk. 
Mivel 2 átszállással juthattunk volna el Nürnbegbe, ezért úgy gondoltuk, hogyha már úgyis keresztülmegyünk Regensburgon, miért ne néznénk meg azt a várost, hiszen valamikor úgy is el szerettünk volna oda is elmenni.
A spontán városnézéssel csak az volt a probléma, hogy fogalmunk se volt, mit érdemes ott megnézni és egyáltalán merre is induljunk el a pályaudvarról. Mivel Nürnbergbe készültünk, én hétfő este az ottani metróhálózatot és várostérképet nézegettem, valamint kiírtam, hogy lehet eljutni az egyes látnivalókhoz. 
A pályaudvaron azonban szereztünk térképet, így az alapján indultunk el felfedezni a várost. Ami egyszerűen gyönyörű!! Na persze Passaut nem überelheti, viszont nekem Münchennél egyértelműen jobban tetszett, sokkal szebbnek és barátságosabbnak találtam, na persze jóval kisebb is. Szerencsére jó időnk volt, így tele volt a  város turistával,ami engem talán egy kicsit Salzburgra emlékeztetett a forgalmas ajándékboltos-fagyizós kis utcáival. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése