2011. július 19., kedd

2/5

Tegnap reggel 8-tól Deutschdidaktik-ból vizsgáztam. Már korábban beszéltünk a tanárral, aki nagyon rendes volt és felajánlotta, hogy számunkra készít egy könnyített vizsgafeladatsort. Így a múlt hétre ki kellett választanunk 2 témakört, amihez nekünk kérdéseket állít össze. Ez azért nagy könnyebbség volt, bár így is elég sokat készültem rá. 
A lapok kiosztásakor azonban kiderült, hogy elfelejtett minket és nem készült külön feladatsorral... Ezért először azt mondta, hogy a kérdések közül válasszuk ki azokat, amik a mi 2 témánkra vonatkoznak és azokra válaszoljunk. Ez mindössze 1-1 kérdés volt, ráadásul az egyikben helyesírási hibákat kellett keresni egy szövegben és megfogalmazni, a rá vonatkozó szabályt. Hát nem pont erre készültem....
Aztán végül azt mondtam, hogy itt egy üres lap és írjunk le mindent amit tudunk a 2 témával kapcsolatban. Hát ez a lehető legjobb, ami történhetett :D Ez alapján szinte biztos, hogy nem buktat meg minket, úgyhogy úgy tűnik, hogy 2 kredit már megvan. jeeee....:D
Ma 10-től pedig Schul-und Unterrichtsentwicklung-ból (iskola- és oktatásfejlesztés) vizsgáztam. Ettől sokkal jobban féltem, hiszen itt nem könnyített vizsgát írtam, valamint az anyag is nehezebb volt. 10 rövid kifejtős kérdést kellett 1 óra alatt megválaszolni, bár nekem nehezítette a dolgom, hogy volt pár szó, amit szótároznom kellett.  De még így is kész lettem pár perccel a 60 perc lejárta előtt, úgyhogy volt egy kis időm átnézni a válaszaimat. A 10ből 9 kérdésre válaszoltam (bár végül a 10.re is írtam valamit, de az sztem nem lesz túl értékelhető...). Úgy érzem, hogyha a tanár csak egy kicsit is figyelembe veszi, hogy Erasmusos vagyok (ezt jó nagy betűkkel felírtam a nevem mellé), akkor meglesz. Nehezebbre számítottam, de az a baj, hogy nincs összehasonlítási alapom, nem tudom milyen magasak az elvárások, nem tudom mit írtak a többiek... De bízom benne, hogy sikerült...úgy érzem nem reménytelen.
Holnap fél 11-től németből vizsgázom, ami elvileg a legegyszerűbb kéne, hogy legyen, de Mixa tanár úr érdekes feladatot talált ki... Ezt majd legközelebb leírom, most még megyek átnézni kicsit.
Még 2 napig nagyon szurkolni, aztán jön egy kis pihenés és augusztus 1.-jén az utolsó!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése