2011. július 25., hétfő

Búcsúbulik és vizsgaeredmény 1.

Pénteken Jean-Daniel, a kanadai srác búcsúbulijára mentünk a Gmoába. Ez az egyetemhez legközelebbi kocsma, ahol a többi hely 3 eurós sörárához képest itt 1,70-ért lehet sört venni, nem véletlenül ez a legtöbb diák törzshelye. Szombaton pedig a Shamrockban tartották Tomás, az argentin fiú búcsúbuliját. Nagyon furcsa érzés volt mindkettőn ott lenni, bár egyik sráccal se voltam kifejezetten jóban, de mindkettőjüket ismertem, hetente láttam, most pedig hazamennek...furcsa. Nekem Tomás bulija volt szomorúbb, ő ugyanis már az előző félévben is itt volt, rengeteg barátja eljött elbúcsúzni tőle, akikkel eddig nap mint nap találkozott, most pedig mindannyian hazautaznak, más országba, más kontinensre. Annyira furcsa érzés volt őket nézni, ahogy búcsúzkodnak....

De ennyit a szomorkodásról, ma ugyanis megtudtam a múlt héten megirt Deutschdidaktik vizsgám eredményét...és ötöst kaptam!!!!!!!! :)))) Egészen pontosan 1,3. Itt ugyanis 1-től 6-ig van az osztályzás és fordítva, mint nálunk.Valamint az egyes jegyek még tagoltabbak, így kaphattam 1,3-at, aminek én nagyon-nagyon örülök!!! :)  De ami talán még jobb hír, hogy eredetileg ez a tárgy 2 kreditet ér, viszont ma közölte a tanár, hogy 5-öt kapunk érte!!! Azt hiszem rég volt ilyen vidám hétfőm...:)
Most viszont elkezdek a jövő hét hétfői vizsgámra tanulni, holnap pedig végre megnézem én is a Harry Pottert! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése