2011. augusztus 1., hétfő

Gmoa, Grill, KuWi

Péntek este tehát a Gmoában voltunk, Herr Müller, a többiek német tanára tartott „Stammtisch”-t. Rengetegen eljöttek, jó volt megint újra együtt látni ennyi erasmusost. Sajnos talán utoljára, ugyanis az elmúlt hetekben egymást érik a különböző búcsúbulik… Nagyon jó este volt, még Orsit – aki elvileg csak 10 percre ugrott be- is sikerült meggyőzni, hogy maradjon az utolsó buszig. :)
Orsi, Én, Andi, Zsuzsi, Ági 

Szombaton grilleztünk, bár az idő nem volt a legideálisabb, kabátban ültük végig az estét és elég sokat esett is, de szerencsére a grillplatz fedett részen van.
Ágival már péntek délután bevásároltunk, aztán ő bepácolta a húst, csináltunk salátát, illetve meglepetésként sütöttünk palacsintát is. Már-már természetes, hogy egy kör pálinka is elfogyott azért… :)
Ma reggel Andival és Orsival elmentünk a házmesterhez és megbeszéltük vele a kiköltözésünk időpontját. Én 19.-én (pénteken) reggel 9-kor fogom átadni a szobámat, ami remélhetőleg megfelelően tiszta lesz a házmester számára és nem fog semennyit levonni a 300 eurónyi kaukcióból. Ehhez kaptunk egy oldalnyi listát a teendőkről, amiket meg kell csinálni, mielőtt átadod a szobádat, részletesen leírva, hogy mit hogyan takaríts ki, vagy hogy hány fokon mosd ki a zuhanyfüggönyt..

Délután Kulturwissenschaft-ból vizsgáztam. Ahhoz képest, hogy mennyit tanultam rá, sikerülhetett volna jobban. Sokkal jobban… 72 kérdés volt, mindegyiknél "csak" el kellett dönteni, hogy igaz, vagy hamis… Végülis 50% esélyem van, hogy eltaláltam.. Tényleg nem tudom eldönteni, hogy sikerült-e, nagyon soknál tippeltem, vagy bejön, vagy nem… majd augusztus 20.-án kiderül.
Viszont mikor hazajöttem, megnéztem HISQIS-en, hogy milyen jegyeim vannak eddig beirva. Herr Mixa a kirándulásról irt házidolgozatomra 1,3-ast (5öst) adott!!! Igy megvan abból a tárgyból a 3 kredit. Valamint a német vizsgámra kettest (azaz négyest) kaptam, ennek is nagyon örülök! :)
Igy egyelőre még csak 11 kreditem van biztosan és még két 5, illetve egy 3 kredites tárgy eredményét várom. 
Nagyon örülök, hogy végeztem az összes vizsgámmal, egyelőre nem szeretnék idegeskedni az eredményeken, majd kiderülnek... most jöhet a pihenés és a bulizás!!! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése