2011. augusztus 5., péntek

Vizsgák utáni semmittevés

Nem felejtettem ám el a blogot, csak az elmúlt napok nem teltek valami eseménydúsan.
Kedden egyedül mentem be a városba, kicsit nézelődni, vásárolgatni, élvezni, hogy már nem kell tanulnom :) Furcsa most Passau, az egyetem kiürült, egyre kevesebb a diák a városban, viszont rengeteg a turista. Szerencsére jó idő volt, úgyhogy leültem a főtéren egy padra és fél órán keresztül csak üldögéltem és néztem az embereket, élveztem a semmittevést :)
Este Zsuzsi búcsúbulijára mentem a Shamrockba. Ez már egészen máshogy érintett mint az eddigi búcsúzkodások, Zsuzsit nagyon megkedveltem és az, hogy már ő is hazautazott, tényleg rádöbbentett, hogy mindjárt vége ennek az egésznek…:( De biztos vagyok benne, hogy fogunk még otthon találkozni! :)

Ma a PEB-be szerettünk volna menni Ágival, de egészen délutánig nem volt elég meleg ahhoz, hogy elmenjünk, így inkább csak találkoztunk a városban és bementünk a könyvtárba, Áginak még ugyanis beadandókat kell írnia. Itt találkoztunk Ildivel és a barátnőjével, Ágival, aki most látogatóban van nála. Ők még vizsgákra készültek, úgyhogy ilyenkor azért szerencsésnek érzem magam, hogy nekem már nem kell tanulnom... :) Ildit hagytuk még kicsit tanulni, mert ő holnap vizsgázik, mi pedig hárman elmentünk fagyizni, illetve a Stadtgalerie-be nézelődni kicsit. Nagy volt a csábítás, hogy a még meglévő euróimat elköltsem, mivel itt szószerint az összes üzletben óriási leértékelések vannak, de aztán meggyőztem magam, hogy az elkövetkező 2 és fél hétben is kell még valamiből élni, úgyhogy nem vettem semmit.

Nagyon remélem, hogy holnap jó idő lesz és el tudunk menni végre a PEB-be, mert már tényleg hetek óta tervezzük. Vasárnap aztán takarítás, rendrakás, mert hétfőn végre jön Andris! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése