2011. augusztus 7., vasárnap

Csak gyorsan...PEB

Úgy látszik csak le kellett írnom a blogra :) Tegnapra ugyanis nagyon jó idő lett, igazi strandidő, úgyhogy Ágival ki is mentünk a PEB-be. Azt hiszem a Donau-Schwaben egyik legnagyobb előnye, hogy 10 percnyi sétára van a strand. Mivel hétvége volt és az elmúlt napokban nem igazán volt jó idő (és az előrejelzések szerint nem is lesz…), így elég sokan voltak és bár nincs sok medence, még így se volt nagy tömeg és nyugodtan el lehetett lenni. Később kijött Maisza és és kb 7-ig maradtunk, mert aztán kezdett hűvös lenni, illetve ők még az egyik francia srác búcsúbulijára is mentek.

Ma egész nap takarítottam, rendet raktam, pakolásztam (és konstatáltam, hogy rengeteeeeg cuccom van). Most pedig már nem tudok magammal mit kezdeni, el se hiszem, hogy holnap jön Andris…Eltelt a 4 hónap egymás nélkül, 19.-én már együtt megyünk haza :)))
Ebben a két hétben még szeretnék utoljára minél több helyre elmenni, kedden egy utolsó Kapfinger-buli, csütörtökön megünnepeljük, hogy Orsi számára is vége a vizsgidőszaknak, jó lenne még Augsburgba is eljutni, aztán szombaton…. De erről majd később mesélek :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése