2011. augusztus 8., hétfő

Unaloműző brownie-sütés

Tudtam, hogy ez a nap iszonyú lassan fog eltelni… legalábbis délután 3-ig biztosan, akkor indulok majd Andris elé az állomásra.
Már napok óta gondolkodok rajta, hogy sütni kéne valamit, ez ugyanis nagyon hiányzik: otthon szinte minden hétvégén sütök vagy főzök valamit, itt pedig maximum a főzés marad, de abból is inkább csak a legegyszerűbb és leggyorsabban elkészíthető ételeké.
Mivel bőven van még lisztem, cukrom, kakaóm, ezeket pedig nem szeretném majd hazavinni, elkezdtem gondolkodni, hogy mit lehetne ennyi hozzávalóból összedobni gyorsan. Bár tojás nélkül elég nehéz a helyzet, de azért a neten találni pár ötletet. De ugye sütőpor nélkül még így is nehéz… aztán beugrott, hogy a brownie-hoz az se kell, kakaóm és csokim van bőven, biztos ezt is  lehet valahogy tojás nélkül készíteni. Hát kb. 1 receptet vagy inkább leírást találtam hozzá, mennyiségeket ugyanis semmiből se írtak, de gondoltam egy próbát megér, majd érzésre :) Végülis csak olvasztott csoki, kekszdarabok, liszt, kakaó, víz és egy csepp (na jó, az üveg megborult, úgyhogy inkább 10 csepp) olaj került bele, majd be a sütőbe és reménykedtem, hogy tényleg ehető lesz a végeredmény.
15 perc múlva már kész is volt a nagyon is ehető brownie! Bár egy kis vaniliafagyit még el tudnék képzelni mellé, de így is nagyon finom, azt hiszem ezek után már sose esek majd kétségbe ha nincs otthon tojás és mégis sütni szeretnék valamit.
(A múltkor készített palacsintába se került egyébként, ott is hasonló volt a helyzet: nem volt tojásom, de mindenképpen palacsintát szerettem volna sütni. Mivel a neten talált receptek szerint tojás nélkül is simán el lehet készíteni, így végül anélkül csináltam meg és senkinek nem tűnt fel a különbség! :))

Mostmár, hogy gyönyörű rend és tisztaság van, a süti is kész, csak egy feladat maradt: 4 óráig nem megenni az egészet :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése