2011. augusztus 15., hétfő

Utolsó napok Passauban

Ismét nehezen sikerült rávennem magam az írásra, az elmúlt napok elég fárasztóak voltak...
Vasárnap elmentem újra a rendőrségre. Kb. 40 percig kérdezgettek, jegyzőkönyvet vettek fel, minden apró részletre rákérdeztek, valamint minimum ötször megkérdezték, hogy biztos nem a barátom tette-e, nem veszekedtünk-e az éjszaka stb. Ez az egész akkor is nehéz lett volna, ha Magyarországon kell végigcsinálnom, de mindezt még németül is...Nagyjából mindent értettem amit a rendőrök mondtak vagy kérdeztek, ha valamit nem értettem meg elsőre, akkor azt elmondták újra, illetve más szavakkal, igazából rendesek és türelmesek voltak, csak hát akkor is... Még bejelentettem, hogy eltűntek az irataim, kaptam róla papirt, valamint a talált tárgyak osztályának címét, ahova még talán leadhatták. 
Mostmár elvileg vége ennek az egésznek, nagyon remélem, hogy tényleg nem kell már többet foglalkoznom vele. 
Ma este végre megjöttek a szüleim és Andi, pénteken megyünk majd haza, addig még szerdán Regensburg, a többi napokon pedig búcsúzkodás Passautól.
Nem tudok már túl sok mindent írni és az elmúlt napok után nincs is sok kedvem. Mostmár egyre inkább vágyok haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése