2011. április 20., szerda

:)

Tegnap este még átmentem Józsiékhoz sörözni, ahova átjött még Andi (a szintén ebben a koliban lakó magyar lány), két cseh lány,  egy cseh fiú, Angelika (a szlovák lány), majd később a brazil fiú. Bár csak max 1órát terveztem maradni, végül 2lett belőle, nagyon aranyosak voltak:)
Ma csak egy kötelező programunk volt, a Stud.IP workshop, azaz a helyi tanulmányi rendszer bemutatása. Tegnap irtam, hogy nem megy a kollégiumi netem, pedig az egész előadást végig kellett volna követned egy gépen. Mivel az én jelszavammal nem lehetett bejelentkezni (a sok próbálkozás miatt le is tiltott a rendszer), ezért Józsi gépét figyelve hallgattam az előadást. Hát nem mondom, hogy mindent értettem, de ezzel nem voltam egyedül. Majd remélhetőleg belejövünk idővel.  Az előadásnak 11kor lett vége, az iroda pedig, ahol új jelszót tudtam kérni, csak fél  1kor nyitott, igy addig megebédeltünk az Inn partján, ahol végre összehoztuk az egyetemi táblával közös képeket:)

Utána elmentünk megkeresni az irodát, közben pedig találkoztunk Andival és 2 cseh diákkal, akiknek szintén gondjuk volt a jelszóval. Az irodában kb fél perc alatt kaptam új jelszót, majd kerestünk egy géptermet, ahol ki tudtam próbálni. Valami nem stimmelt, 3próbálkozás után ismét le lettem tiltva... megint vissza az irodába, megint új jelszó... ezt már nem próbáltam ki az egyetemen, csak miután hazaértünk és szerencsére működik.
Este megbeszéljük a holnapi nagybevásárlást, hétvégén magyar húsvétot tartunk majd: sonkával, főtt tojással, kaláccsal és palacsintasütéssel na meg az elmaradhatatlan sörrel... :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése