2011. június 3., péntek

Kedd-péntek

Kedd este ismét a Kapfinger koliba mentünk, ez már a szokásos program :) Most viszont nem csak sima buli volt, ez volt Katinka búcsúestéje is egyben, szerdán reggel ő ugyanis hazautazott. 9re mentünk át hozzá, a többiek söröztek és vodkáztak, én viszont ezt kihagytam, ugyanis egész nap nem éreztem túl jól magam. Emiatt Orsival az utolsó busszal haza is jöttem, a többiek viszont még hajnalig buliztak :)
Benji, Zsuzsi, Orsi, Sárka, Ági, Barbora, Én, Maisza, Katinka, Józsi :)
Mivel még szerdán se voltam sokkal jobban, igy egész nap pihentem, illetve több oldalnyi kulturwissenschaft anyagot szótáraztam ki. Hát nem ez volt az ittlétem legizgalmasabb napja...:)
Tegnap délelőtt még tanulgattam kicsit, aztán rendet raktam, mert 6körül átjött Ági, Maisza és Józsi. Megnéztük a Másnaposokat, aztán kártyáztunk, de 10körül már hazamentek, mivel ők az egyik egyetemhez közel lévő koliban laknak, ami a Donau-Schwabentől majd 45perc gyalog.
Ma délelőtt négyesben mentünk bevásárolni, megvettünk mindent a grillezéshez, az lesz az esti program:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése