2011. június 22., szerda

Mindenütt jó, de legjobb....:)

Hetek óta készültem erre a napra…:)
Az egész úgy kezdődött, hogy eldőlt, hazamegyek a VOLT-ra. A fesztivál 28.-án (kedden) kezdődik, igy tudtam, hogy azt a hetet majdnem teljesen ellógom az egyetemen. De ha már 4 napot hiányzok, miért ne lóghatnám el a hétfőt is? :D Mivel pénteken nincs órám, igy hazamehetnék már aznap (24.-én), vagy csütörtök délután. Kb. 6óra az út…akkor már legyen csütörtök délelőtt. Na de persze legyen meglepetés a családomnak. Csak hogy otthon felmerült, hogy eljönnek Sopronba, hogy ott tudjunk találkozni, illetve elindult a szervezkedés, miként lehetne összehozni a családi találkozást, igy muszáj volt beavatnom valakit. Végül Andris után anyukámnak és Andinak is elmondtam az ötletet, akik segitettek mindent megtervezni és persze apukám elől jól eltitkolni. Legalább neki legyen meglepetés! :)
Igy elkezdtem vonatokat keresni csütörtök reggelre, de ha már szerdán csak 10ig van órám, miért ne mehetnék haza már aznap?! Ezt viszont nem mondtam el Andrisnak, úgyhogy ő úgy tudta, hogy csak holnap érkezem :)
Azért nem volt egyszerű, hogy kinek mikor mit mondhatok, apukámnak semmit, Andrisnak csak a csütörtöki indulást, pedig már tegnap egész nap tűkön ültem, hogy ma indulok! Igy bár legszívesebben minden nap leírtam volna a blogra, hogy hány nap van az indulásig, nem tehettem :)
Fél 11kor indult a vonatom Passauból, szerencsére Józsi kijött velem az állomásra és segített kihozni a csomagom. Eredetileg fél 2re érkeztem volna meg Bécsbe, de majd fél órát késett a vonat, igy csak 2re értem be a Westbahnhofra. Igy is volt még 1 órám a busz indulásáig, ezalatt kellett eljutnom a pályaudvarról a belvárosig , ahonnan az orangeways járatok indulnak.
Rengeteget keresgéltem, hogy hogy lehetne a legegyszerűbben és legolcsóbban hazajutni, végül ez a megoldás tűnt a legjobbnak, bár a vonat igy is elég drága volt (48euró = kb. 13000ft.), a busz pedig 3500 ft.
Nem volt egyszerű egyedül a bécsi tömegközlekedésben való eligazodás a csomagokkal, de mivel előre kiírtam hol kell le-és átszállnom, egész könnyen odataláltam a Lassallestraßéhoz.

3kor indult a busz, majd 4körül, mikor átértünk a határon, felhívtam Andrist, hogy van-e kedve egy találkozóhoz 2 óra múlva a Népligetnél….:) A hangja alapján azt hiszem sikerült meglepnem :) Innentől már képtelen voltam nyugton ülni, az autópályát is csodálva figyeltem, nagyon jó érzés volt több mint 2 hónap után újra Magyarországon lenni!
Aztán beértünk Budapestre és megláttam az ismerős helyeket, nem is igazán tudom leirni milyen érzés volt…
Végül háromnegyed 6-kor álltunk meg a Fradi pályánál (jobb helyre nem is érkezhettem volna:)), ahol már várt rám Andris.

Most keddig itthon vagyok, akkor indulunk Sopronba, addig pedig szeretnék minél többet a családommal, cicáimmal, kutyáimmal lenni, anyukám főztjét enni, barátokkal találkozni és végre a saját ágyamban aludni:)

Július 2.-án (vasárnap) megyek vissza a szüleimmel Passauba, addig blogszünet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése