2011. július 13., szerda

3 hónap

Pontosan ma három hónapja, hogy Passauban élek. Ezelőtt soha nem voltam még ilyen sokáig külön a családomtól, sőt ha belegondolok, talán még 1 hétnél tovább se, most pedig április óta magamra mosok, vásárolok, főzök, takarítok. Na meg persze tanulok… jövő héten ugyanis 4 nap alatt 4 vizsgám lesz. Egészen tegnapig „csak” háromról tudtam, úgyhogy kicsit be vagyok pánikolva, hogy van egy hetem felkészülni…hát nem lesz egyszerű. Így valószinűleg egy darabig esténként nem megyek sehova, az elmúlt 3 napban is az óráim után rögtön jöttem haza tanulni. Bár hétfő este még elmentünk a Shamrockba (a belvárosban található ír pub), ott ugyanis minden hétfőn karaoke van. Az éneklés nekünk kimaradt, de azért jót beszélgettünk 1-1 sör mellett, de az utolsó busszal végül hazajöttem.
Tehát most az elkövetkezendő napjaim elég unalmasak és monotonok lesznek, hétfőn Deutschdidaktikkal kezdek, amiből szerencsére nekünk könnyített vizsgánk lesz, kedden „iskola-és oktatásfejlesztés” (ezt tudtam meg tegnap...), ami bár sztem az egyik legérdekesebb tárgyam, sajnos elég nagy az anyag… Szerdán németből, csütörtökön pedig „a német, mint pluricentrikus nyelv”-ből vizsgázom. Utána 10 nap szünet, csak augusztus 1-jén lesz az utolsó vizsgám „európai kultúrtudomány”-ból.
Utána pedig már csak 1 hét és jön Andris, 15.-én pedig a családom, aztán 19.-én megyek haza…. De az még nagyon messze van, addig még tanulok és kiélvezem az utolsó egy hónapot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése