2011. július 28., csütörtök

Harry Potter, palacsintaparty, vizsgaeredmény II.

Kedd délután Zsuzsival elmentem megnézni a Harry Potter 2. részét. Az elején kicsit megijedtem, hogy nem fogom érteni, de kb. 10 perc után belerázódtam és szinte mindent értettem. Nekem egyébként nagyon tetszett, majd ha hazamegyek mindenképp szeretném megnézni még egyszer, mert azért volt 1-2 jelenet, amit nem tudtam teljesen követni.
Tegnap délután Józsival bementünk a városba és találkoztunk Cseszka Tanárnővel, akinek igazából az egész ittlétünket köszönhetjük, ő szervezte meg nekünk a kijövetelt. A  Pázmányról most 5 tanár van péntekig Passauban, megnézik az egyetemet, illetve különféle szervezett programokon vesznek részt. Mivel a Tanárnő mondta, hogy még nem volt fent a Veste Oberhaus-nál és a későbbi napok programjai között se szerepel a várlátogatás, ezért oda sétáltunk fel, majd fagyiztunk/söröztünk egyet a vár kávézójában. Mivel 7-re magyaros este volt szervezve, ezért nem tudtam sokáig maradni, negyed 7-kor elköszöntem a Tanárnőtől és Józsitól és siettem haza elkészülni. Palacsintasütést terveztünk, átjött mindenki: Ági, Maisza, Ildi, Andi, Orsi, Zsuzsi és Józsi. Az este folyamán előkerültek az otthonról hozott házi    lekvárok, meg persze  az elmaradhatatlan pálinka.:)
Ma egész nap tanultam a hétfői vizsgámra, még a délelőtti német órámra se mentem el, így Ágitól tudtam meg, hogy sikerült a múlt heti vizsgám :)) Sajnos azt nem tudom, hogy pontosan milyen eredménnyel, de igazából úgyis az a lényeg, hogy átmentem és megvan a 3 kredit! :)

Holnap este a Gmoába megyünk, szombaton pedig (valószinüleg) utoljára grillezünk még egyet itt a Donau-Schwaben-ben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése