2011. július 17., vasárnap

Ez is eljött...vizsgák!

Miután szerdán leírtam, hogy napokig biztosan nem megyek sehova, pár óra múlva már Orsiéknál ittam a pálinkát... Mentségemre szóljon, hogy nyomós okom volt: Maisza 21. szülinapja, amit muszáj volt megünnepelni. Így is csak 11-ig maradtam, hiszen tudtam, hogy másnap egész napos tanulás vár rám. Ami azóta is tart, csütörtök óta (az aznapi óráimat leszámítva) sehol nem voltam, reggeltől-estig tanulok.
El se hiszem, hogy már itt tartunk, megkezdődnek a vizsgák...hihetetlen gyorsan eltelt az idő...annyira távolinak tűnt, hogy 'maaajd amikor vizsgázunk...most meg egy nappal előtte már nem tudom mit nézzek át, mit szótárazzak még ki stb...
A lényeg, hogy holnap reggel 8-tól 4 napon keresztül nagyon szurkolni nekem!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése