2011. április 16., szombat

Az első sörözés

A tegnapi csalódás után ma jól indult a reggel, először a szüleim szállásán lévő nővel beszélgettem - számla rendezés, honnan jöttünk, mit csinálunk- , majd a parkolóautomatánál magyaráztam el egy német hölgynek, hogy működik, végül pedig a buszsofőrnél érdeklődtem a bérletekről. Apróságok, de nekem ezek a kis sikerek is fontosak :)
Délelőtt a szüleimmel egy kis kávézóban reggeliztünk, kb mindenhol idős házaspárok ültek, újságot olvastak, nézelődtek, kávézgattak, annyira fura ez a nyugodtság :)

Délután a koliban voltam, Józsival megbeszéltük, hogy ha van időnk németezünk kicsit. Igazából én kértem meg rá, de neki is hasznos, hogy gyakorolja a nyelvet. Mivel holnap délelőtt mennek haza a szüleim, délutántól egyedül leszek, úgyhogy megbeszéltük, hogy Orsival és Józsival megtartjuk az első sörözős esténket, ehhez ma meg is vettük az 5literes hordónkat :))
Este a szüleimmel beültünk egy igazi német kis sörözőbe, helyi sört ittunk, aztán vissza a szállásra.
Bérletet nem sikerült ma vennem, mert a pénztár hétvégén zárva, majd csak hétfőn tudok. Holnap tehát hazamennek a szüleim, úgyhogy biztosan nem lesz netem, de hétfőn a beiratkozás után már elvileg igen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése