2011. április 14., csütörtök

Új ismerősök

Délután folytattuk a városnézést a szüleimmel, Passau még mindig nagyon tetszik, főleg este a folyópart kivilágitva. Mire 8körül visszaértem a kollégiumba, bementem Józsihoz, akinél ott volt egy brazil srác és egy szlovák lány, akivel Józsi már tegnap megismerkedett. Mindketten nagyon aranyosak voltak, illetve kiderült, hogy délután érkezett egy magyar lány, Orsi. Ő Corvinusos és nekem nagyon szimpatikus volt már elsőre. Bár legjobban annak örültem volna, ha az én folyosómra jönnek és tudom, hogy inkább a németet kéne majd gyakorolnom, de nagyon örülök, hogy van itt még 1 magyar lány :)
Holnap Józsiék bemennek majd a városba telefont nézni, valamint Orsi még megy a kollégiumi papirokat intézni, mi meg tovább folytatjuk a város felfedezését :)
Délutánra már valamennyivel jobb kedvem lett, ez leginkább annak köszönhető, hogy tudtam beszélni Andrissal, illetve többen is irtatok nekem levelet, nagyon jól esett, hogy érdekelt titeket, hogy mi újság velem :)
Holnap igyekszem irni, bár hétfőig nem sok minden érdekes dolog fog már történni... 
Ja igen: Józsival eldöntöttük, hogy jelentkezünk az 5napos kirándulásra, ami majd ápr 28-tól lesz és megyünk Svájcba is. Már várom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése