2011. április 15., péntek

Péntek

Ma délelőtt a szüleimmel felmentünk a Veste Oberhaus-hoz, ahonnan rá lehetett látni az egész városra és a magasból lehetett a legjobban látni a három folyó találkozását. 
Az idővel szerencsénk volt, a 3nap alatt egyértelműen ma délelőtt volt a legjobb idő, már a szél se fújt.
Ebédre a szüleim visszavittek a kollégiumba, ők ezután bementek a városba, nekünk pedig megvolt Józsival és Orsival az első (zacskósleveses- konzerves) közös ebédünk. :)
Utána átmentem a szobámba, hogy folytassam a berendezkedést, illetve rávettem magam, hogy kitakaritsam a hűtőt, mert már nem birtam tovább nézni a rendetlenséget.
3körül aztán megérkezett végre az első lakó is. Nagyon örültem, hogy végre nem leszek egyedül, de elég hamar el is tűnt a lelkesedésem, az érkezett lány ugyanis német és számomra - az anyukájával együtt- eléggé érthetetlen akcentussal, tájszólással, vagy nem tudom mivel beszél. 
Holnap valószinűleg szintén a városban sétálgatunk majd, megveszem a bérletemet, hogy hétfőn tudjak majd buszozni. Vasárnap mennek ugyanis haza a szüleim, hétfőn pedig ugye kezdődik az orientációs hét. Reggel 10től lehet jelentkezni majd a kirándulásra, 2től pedig kezdődik a beiratkozás. Tehát jövő héttől felpörögnek majd az események elvileg, hivatalos ügyeket kell intéznünk (városházán bejelentkezés, bankszámla nyitás), valamint a köv. 2 hétre eléggé részletesen összeállitott programunk van, az egyetem bemutatásától kezdve a kocsmatúráig. 
Remélem a német nyelvvel is nagyobb sikerélményem lesz majd és egyre jobban belejövök.
Andi, ma megvettem a névnapi ajándékod, vasárnap megérkezik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése