2011. április 23., szombat

Húsvét

Tegnap nem sok mindent csináltunk: közösen főztünk, délután pedig mostunk, aztán én elkezdtem anyagot gyűjteni az előadásomra, amit a kiránduláson kell majd megtartani.
Ma délelőtt bementünk a városba, elsétáltunk a három folyó találkozásához, aztán kiültünk az Inn partjára, sört ittunk, sütött a nap, nagyon jó volt! :) A városban egyébként rengetegen voltak, most volt a legnagyobb tömeg, mióta itt vagyok.
Délután végre tényleg belevetettem magam a tárgyak keresésébe. Mivel nincs megszabva minimális kreditszám,  nem sok tárgyat fogok felvenni, kb 4-et, ehhez jön még a "Deutsch, als Fremdsprache", ami mindenkinek kötelező. Még gondolkodok, hogy felveszek angol nyelvet is, bár félek, hogyha most elkezdenék angolt tanulni,az nagyon megzavarna a németben. 
Fél 6körül aztán átmentem Orsiékhoz, jött Andi is, elkezdtük főzni a sonkát, a tojást, illetve palacsintát sütni, közben söröztünk. Kb 9re lettünk kész mindennel, még fotózkodtunk, kijött Angelika is, nagyon jó volt! :)

Holnap elvileg végre tényleg eldöntjük, hogy milyen tárgyakat veszünk fel, mert már nincs sok időnk, délután pedig piknikezni megyünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése